La Síndrome de Down presenta els seus llibres

El passat dia 21 d’abril vaig anar a un acte del Social.cat a la Fundació Carulla on van presentar el llibre Ignorant la SD: la nostra realitat, de l’Andy Trias junt amb la seva dona, l’Eva Casalprim. Ella ha fet els dibuixos, com a il·lustradora i pintora de l’Espai d’Art de la Fundació Catalana Síndrome de Down (FCSD), i l’Andy Trias ha escrit el contingut del llibre.

A l’acte també va participar en Quim Vilamajor, que també va presentar el seu llibre Sento. La vida amb un cromosoma de més. Vilamajor participa a Down Lleida. L’esdeveniment forma part de La Prestatgeria del Social i es va fer la mateixa setmana de Sant Jordi.

Amics de vida independent

L’any 2015 es van casar, i ja fa catorze anys que viuen junts gràcies al Servei d’Acompanyament a la Vida Independent «Me’n vaig a casa» de la FCSD. L’Andy està jubilat, en canvi, l’Eva es jubilarà el dia sis de maig, el mateix dia del seu aniversari. Tots dos són els millors amics que tinc.

Gràcies al Social.cat per organitzar aquest acte i a la Fundació Carulla per deixar l’espai per fer la presentació.

Redactora i membre de l’Assemblea de Drets Humans Montserrat Trueta. És activista pels Drets Humans de les persones en situació de discapacitat intel·lectual. I també és vocal a l’IMPD de Barcelona (Institut Municipal de les Persones amb Discapacitat). “ÈXIT21 pot servir a la societat per veure que hi ha moltes opinions i notícies diferents i això va bé per la gent de fora perquè vegin aquestes opinions diferents. Per a mi em serveix perquè aprenc coses i em sorprenc de coses que no sabia”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *