El Barça, amb el seu primer equip, s’ha estrenat a l’Estadi Johan Cruyff com a local amb una victòria per 6 a 0 contra el València, en un partit on els Blaugranes han dominat de principi a fi. A la primera part Fermin, esplèndid, ha obert el marcador i Ferran ha estat molt actiu i amb ocasions de gol.
A la segona part el Barça no ha parat el ritme. Raphinha va entrar per marcar el segon. Uns minuts més tard Fermin va fer un doble i el brasiler va anotar la seva segona diana. A l’últim tram del partit també ha entrat Lewandowski i ho fet per tornar a marcar un parell de gols més.
La gran notícia i alegria de la nit, però, ha sigut la tornada de Marc Bernal, qui es va lesionar la temporada passada i feia un any que treballava per arribar a aquest moment, minuts que ha aprofitat per donar una assistència de gol.
Redactor: “Èxit21 em pot ajudar a saber fer una notícia, a com presentar-me, a fer guions i subtítols. També em pot ajudar a fer amics. Èxit21 pot ajudar a la societat a veure que les persones amb discapacitat intel·lectual també podem fer coses, com articles, entrevistes… i tenir una vida com qualsevol altre persona”.
Gerard Ruiz també és membre de l’Assemblea de Drets Humans Montserrat Trueta (ADHMT).

