El Blauet i el Trenot a la Trobada de Collbató 

Aquest dissabte els gegants de Sarrià van sortir per visitar el poble de Collbató, on van participar a una jornada gegantera on Collbató va estrenar un nou gegantó, el Francès. A la trobada varem participar amb el Trenot i el Blauet, i per primer cop vaig tenir el privilegi de fer el ball final, a més, durant la cercavila també el vaig portar.

La cercavila es va fer pel poble, que té uns bonics carrers. Quan va acabar es va fer un sopar, amb botifarra i mongetes, i a continuació el sorteig d’un pernil.

La pròxima sortida serà a la ciutat gegantera, aquest any Caldes de Malavella. Allà  participarem amb el Normag -el gegant amb la síndrome de Down-, el Trenot i Blauet.

Visca la Cultura Popular!

Redactor: “Èxit21 em pot ajudar a saber fer una notícia, a com presentar-me, a fer guions i subtítols. També em pot ajudar a fer amics. Èxit21 pot ajudar a la societat a veure que les persones amb discapacitat intel·lectual també podem fer coses, com articles, entrevistes… i tenir una vida com qualsevol altre persona”.

Gerard Ruiz també és membre de l’Assemblea de Drets Humans Montserrat Trueta (ADHMT).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *