Laura Reinón: “Els relats tenen aquesta cosa de ‘raro'”

Laura i Vanesa Reinón, autores del llibre titulat Rara Vida

Laura Reinón és periodista i especialista en Comunicació Corporativa. També escriu contes i estudia Psicologia a la UOC. Vanesa Reinón és il·lustradora, membre de l’estudi La Casa de Carlota i periodista d’aquesta revista, Èxit21.

Totes dues són autores del llibre Rara vida, publicat per Acen Editorial l’any 2023. Aquesta recopilació de relats, escrita per la Laura i il·lustrada per la Vanesa, explora la solitud i les peculiaritats humanes amb una mirada íntima i sensible. Els personatges del llibre es mouen a la frontera entre allò quotidià i allò insòlit, oferint una reflexió sobre la condició humana.

La presentació oficial de Rara vida va tenir lloc el 6 de novembre de 2024, amb la participació de l’autor i professor de narrativa Franco Chiaravalloti.

Per a més informació sobre les autores i la seva feina, podeu visitar el perfil d’Instagram de Laura Reinón: @cielosobreberlin

Per mi ÈXIT21 és una eina que ens ajuda a visibilitzar el nostre colectiu. A mi em pot ajudar a ser més sociable, a superar barreres i poder expressar-me millor. A través d'ÈXIT21 m'he inspirat per fer el màster en locució de ràdio i televisió i seguir amb la meva formació com a periodista.

One thought on “Laura Reinón: “Els relats tenen aquesta cosa de ‘raro'”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *