Fa dues setmanes, Barcelona va celebrar les seves festes de Santa Eulàlia, on van participar gran part dels gegantons dels barris de la ciutat. La festa va començar a la plaça de Sant Jaume i va acabar a la plaça del Rei. Nosaltres hi vam participar amb el Blauet, del Centre Excursionista Els Blaus, i amb el Pitu, del club de futbol CP Sarrià. Aquesta ha estat la segona trobada organitzada per la Comissió Infantil i Juvenil.
Abans, al matí, va tenir lloc la trobada de les escoles de Barcelona. El punt de reunió va ser el Born, amb un recorregut que ens va portar fins a la plaça de Sant Jaume. Com ja us he dit, és el segon any que organitzem aquesta trobada i em sento molt feliç i satisfet de formar part d’aquesta Comissió de la nostra ciutat. Que sigui per molts anys més!
Ser geganter és una cosa que m’apassiona molt!



Redactor: “Èxit21 em pot ajudar a saber fer una notícia, a com presentar-me, a fer guions i subtítols. També em pot ajudar a fer amics. Èxit21 pot ajudar a la societat a veure que les persones amb discapacitat intel·lectual també podem fer coses, com articles, entrevistes… i tenir una vida com qualsevol altre persona”.
Gerard Ruiz també és membre de l’Assemblea de Drets Humans Montserrat Trueta (ADHMT).

