Melody, l’esperança espanyola per a Eurovisió

La sort està decidida per a Espanya, que ja té representant per al pròxim Festival d’Eurovisió, previst per al 13 de maig de 2025 a Basilea (Suïssa). L’artista en qüestió és Melody, que amb només deu anys es va donar a conèixer en el món de la música amb El baile del gorila.

Ara, amb trenta-quatre anys, comptarà amb la confiança que tots els espanyols dipositaran en ella per guanyar el festival, o com a mínim, quedar entre els quatre primers. El primer repte que Melody té per davant serà millorar la puntuació que va obtenir Nebulossa (amb el tema Zorra) amb el seu single Esa Diva.

De nena prodigi a Eurovisió

Com ja hem mencionat, Melody es va fer un lloc en la música sorprenent a tots els presents amb el tema El baile del gorila, amb el qual va aconseguir vendre més d’un milió de còpies amb tan sols 11 anys.

Han passat vint-i-quatre anys des d’aleshores i, després d’haver guanyat el Benidorm Fest 2025, ha aconseguit el passaport a la glòria: arribar a Eurovisió.

Melody, aposta guanyadora

Ara, després d’haver aconseguit el somni de participar en un festival tan important com Eurovisió, són molts els que confien en una artista ja consagrada com ella.

S’espera molt de Melody en aquest festival, més encara estant en el millor moment de la seva carrera musical. Aquest és el repte que pot encimbellar-la en l’Olimp dels millors del món de la música.

Redactor. “ÈXIT21 hará que nos conozcan un poco más para que, antes de juzgarnos, sepan algo más de nosotros. Si no, nos discriminan por una cosa u otra. Antes de hablar, informarse mejor. Para mi es un medio de comunicación para ampliar mi CV periodístico”.

Francisco Marin té una novel·la en curs.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *